måndag 30 november 2009

Snart är det dags för julskinka

Sitter och äter frukost. Det var några dagar sedan jag skrev nu. Har varit i Torquay tisdag-fredag. Väldigt fint och avkopplande. Sedan var det tillbaka till Melbourne för lite inkomst.
Drixen här är inte särskilt bra alls, men jag körde en liten de secret fras i lördags. Jag får 50 dollar drix, jag får 50 dollar drix. Jag fick 55 dollar drix. Så det var bra, då kunde jag betala mitt boende igen.
Var ute och sprang i går, jag börjar bli bättre nu, sprang faktisk 7 km utan att stanna, i relativt bra fart. Jag är nöjd. Kanske att jag ska springa för familjen Kallebäck i Varbergsloppet. Om övriga 4 familjemedlemmar ställer upp så springer jag.
Nu kommer min far säkert säga att han inte har tid, han är ju ”dassansvarig” normalt. Men jag är säker på att med lite planering så kan han nog göra båda. Eller så kanske farfar kan ryka in och övervaka dassen denna timme som löpningen sker.
Kanske ska köpa mig ett par bra skor när jag kommer hem. Mina guldfärgade skor jag löper i nu är under all kritik.
Har nu två dagar kvar i Australien. Sedan går flyget över till Nz. Blir 12 dagar där. Helena min vän kommer efter 4 dagar. Sedan bär det av mot Bali i hela två dagar. Ska byta flyg och shoppa, äta och sola. Sedan bär det hem ett par veckor.
Jul, glögg, julskinka!!! Jag önskar mig en egen Julskinka!!!! Tillagad med mycket senap.
Min pappa är väldigt bra på detta vill jag tillägga.
Håller på att organisera min packning..
Har ju inhandlat en bräda och en ny kite som ska inkluderas och inte överstiga 38 kg tack.
Det ska gå, det ska gå, det kommer gå. Allting går, men man kanske får göra sig av med något.

(Bilder från förra julen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar